Kontakt og FAQ

Kontakt
Alle henvendelser skal sendes til labelmekontakt@gmail.com, hvor vi vil forsøge at svare dig indenfor 24 timer. 

Returret
Plakater hos LabelMe bliver lavet efter dine personlige specifikationer. Hvis der er en fejl eller mangel i din ordre (f.eks. en trykfejl) kan du selvfølgelig returnere varen, hvorefter vi sender sig en ny fejlfri vare. Varen skal returneres ubrugt og i samme stand som da du modtog den. Hvis varen viser tegn på at være blevet brugt, så det forringer værdien af varen, mister du retten til at returnere den. 

Er der ikke fejl i den tilsendte vare, men du stadig er utilfreds, så tag venligst kontakt til vores kundeservice på labelmekontakt@gmail.com. 

HUSK altid at kontroller dine specifikationer, samt din e-mail bekræftelse med det samme. Er der sket fejl, kontakt os da hurtigst muligt! LabelMe.dk fralægger sig al ansvar for tastefejl og stavefejl

Ønsker du at returnere en vare, skal du blot sende den retur med en kopi af fakturaen, eller med kontaktinformationer. Ønsker du pengene retur til en anden konto end den du har benyttet ved køb, så skal den anden kontos reg. nr. og konto nr. anføres. Omkostninger til returfragten skal du selv afholde, med mindre det er en reklamation. I dette tilfælde refunderer vi naturligvis beløbet for fragt. 

Adressen er: LabelMe.dk, Kirkegade 185, 6700 Esbjerg. Pakken skal sendes med omdeling. 

Leveringstidspunkt
Hos LabelMe.dk forsøger vi at levere din ordre så hurtigt som muligt. Når du bestiller en speciallavet plakat kan leveringstiden dog variere lidt. Vi bestræber os på at sende varen maks. 7 dage efter vi har modtaget din bestilling. Går der mod al forventning længere tid end dette, så vil du modtage en mail med yderligere oplysninger.

For at levere hurtigst muligt anvender vi derfor også forskellige fragtfirmaer, alt afhængigt af tidspunkt og leveringsdag. 

Hvordan køber jeg på LabelMe.dk? 
- Find det ønskede design eller den ønskede vare 
- Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på knappen "Læg i kurv"
- Specificér din bestilling. Husk at dobbelttjekke alle informationer. LabelMe.dk fralægger sig al ansvar for tastefejl og stavefejl
- Gå til betaling
- Indtast dine oplysninger og gå videre til betaling via PayPal. Her kan du betale med Visa og MasterCard

Hvad sker der, hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse? 
Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen pålægges et gebyr på 39 kr. Hvis pakken nægtes pålægges et gebyr på 89 kr. som dækker over udgifter for fragt, tryk og administration. 

Hvordan håndteres mine oplysninger? 
Ingen personlige oplysninger, der bliver registreret på LabelMe.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. 

I forbindelse med elektronisk betaling bruges en sikker, krypteret metode, som er godkendt af PBS/NETS. 

Er priserne inkl. moms? 
Ja, alle vores priser vises udelukkende inkl. moms. 

Jeg har andre spørgsmål? 
Har du andre spørgsmål, så kontakt os da på labelmekontakt@gmail.com